luni, 29 noiembrie 2010

2 erate la textul de mai jos
1. Cartea lui Mircea Sevaciuc, al cărei titlu l-am citat din memorie, se numeşte „15 noiembrie – Ziua demnităţii”, memorii şi nu „15 noiembrie – Ziua care nu se uită” cum am scris. La pagina 39 a cărţii există subtitlul „15 noiembrie – Ziua care nu se poate uita” şi probabil de acolo mi-a patinat memoria, se mai întâmplă, scuzaţi-l pe blogangiu...
2. Tot mai jos am scris că în '92 am avut de ales între Raţiu şi Câmpeanu şi nu l-am votat pe Ion Iliescu, ceea ce e adevărat, dar numai că se întâmpla cu doi ani mai devreme, în „Duminica Orbului”, când cu ochii închişi aproape toată naţia a votat emanaţia... În '92, am votat în primul tur, Mircea Druc şi în turul 2, Emil Constantinescu şi nu regret votul. Că regret regresia care s-a întâmplat după aia (dar am avut şi creşteri!) e o altă chestie cu trestie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu