vineri, 19 noiembrie 2010

ERATĂ

Toader Şteţca, în 1990, chiar a împărţit pământ locuitorilor din Săpânţa, nu doar „a încercat” să-l împartă (cum am scris, cu grabă!), mă corectează telefonic, la ora 12.36, Mircea Sevaciuc. Şi îi mulţumesc. Corectarea lui e corectă cu adevărul, care mi-a scăpat din tastatură. În rest, am avut o lungă discuţie telefonică (aproape 1 oră), cu puncte de vedere dinamice şi fierbinţi pe tema reconcilierii adevărate între români. Chiar şi între cei purtători de foste simple şalopete albastre şi cei purtători de foste carnete roşii de partid. Şi mai ales între valorile naţionale, în viaţă sau în posteritate, cum este şi cazul poetului Adrian Păunescu! Probabil, în emisiunea BRAŞOC de duminica asta, ne vom confrunta în idei şi emoţii, aşa cum am promis în 14 noiembrie, Mircea Sevaciuc şi Sussemnatul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu