vineri, 12 decembrie 2008

Cronica de supt Tâmpa. Jurnal de bloggangiu (2)

Astăzi este 12 a 12-a. Asta, după Calendarul Gregorian. După Calendarul mayaş, habar n-am... Cât o fi de la facerea lumii este un subiect extrem de controversat. Dar de ieri şi până azi este fix o zi. Asta ştiu exact pentru că ieri l-am întrebat pe Scripcaru care este soluţia primarului faţă de situaţia protestatarului Botorog. Scripcaru mi-a răspuns extrem de inteligent, citez exact: „N-aveţi calitatea de ziarist, să vă răspund la această întrebare. Aveţi calitatea de politician...”. Îmi pare rău că nu i-am cerut şi o diplomă de absolvire. Nu pe a lui cu cele trei facultăţi cunoscute, ci pe-a mea. Dacă mă recunoaşte de politician, e bine. Iar calitatea de ziarist nu mi-o conferă cineva, pot s-o dovedesc cu acte şi texte...
Tot ieri, m-am întâlnit şi cu Botorog, după ce a fost interzis cu fizicul şi goarna în faţa Prefecturii. Asta, după ce ieşisem de la conferinţa de presă a lui Căncescu, unde acesta l-a fãcut troacă de porci pe Scripcaru. După care şi Scripcaru l-a făcut troacă de porci pe Căncescu, la conferinţa lui de presă...
Botorog era azi-dimineaţă tot în faţa Prefecturii, dar cu barierea pusă. De la spitalul de nebuni i-au dat certificat că e zdravăn, iar Drepturile Omului spun că poate protesta. N-ar fi rău ca testul psihiatric să-l facă şi primarul. După care, ar putea şi el protesta la locul de muncă să se mărească şpaga... Pe la 11 şi 10 m-a sunat Sebi Dan să mă invite împreună cu Libiu Mateescu la emisiunea „În faţa presei” de pe MIX2, unde o să dezbatem cazul Botorog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu