sâmbătă, 27 decembrie 2008

Cronica de supt Tâmpa. Jurnal de bloggangiu (8)

POIANA BRAŞOV
LA CHEREMUL PRIMARULUI SCRIPCARU?


Dumnezeu şi comuniştii au hărăzit Braşovul cu o staţiune de renume: Poiana Braşov. Renumită vara, dar mai ales iarna, Poiana Braşov este vizitată anual de sute de mii de turişti din ţară şi din lumea întreagă. Prin ce atrage în primul rând? Evident, prin condiţiile oferite de către firmele de turism, dar mai ales prin baza sportivă, cu aproape toată oferta jocurilor de iarnă.
La doar 3 ore de Bucureşti şi mai puţin de o oră de Valea Prahovei, dacă vii cu autoturismul propriu sau închiriat în Poiana Braşov, te izbeşti de mai multe ori pe an de lipsa locurilor de parcare. Ba chiar de interdicţia de a putea urca dtrumul de 12 km dintre Braşov şi Poiană. Acest lucru s-a întâmplat şi în zilele „fericite” ale Crăciunului din acest an, când cordoane de poliţişti, la ordinul autorităţilor locale, interziceau accesul, pe criterii numai de aceste autorităţi ştiute, zecilor şi sutelor de maşini cu turişti, care au venit, evident, la munte să-şi petreacă sărbătorile.
De circa 2 ani de zile, mai multe firme din clientela primarului Braşovului George Scripcaru îşi dispută întâietatea pentru amenajarea unei mari parcări în Poiana Braşov. Se pare că „şpaga” oferită până în prezent este mult prea mică pentru orgoliul acestui primar nesimţit şi cu comportament de ceapist local. Dezvoltarea imobiliară haotică şi cu autorizaţii acordate doar pe sprânceană celor agreaţi de primarul agramat a făcut din Poiana Braşov un bazar imobiliar, în care măreţia şi frumuseţea rustică de altădată au fost învinse de kitsch-ul scripcariot. Şi nu doar Poiana Braşov, ci întreg municipiul se pare că este la cheremul gustului şi preferinţelor imobiliare ale acestui neica-nimeni venit cu sacu-n băţ de pe Bistriţa şi de pe Trotuş, aciuiat într-un partid important şi ajutat de fraieri să ajungă primar. Dacă-i dai nas lui Ivan, se suie pe divan!

5 comentarii:

  1. Iata un esec al lui Scripcaru,in ziarul Buna Ziua Brasov din 27 februarie 2008

    /Canalul colector din Poiana Braşov va fi gata în luna decembrie/



    Opreliştea care a stat în calea altor construcţii în Poiana Braşov, adică noul canal colector, este pe punctul de a fi înlăturată. După cum susţine primarul George Scripcaru (foto), până în luna decembrie, acest canal colector va fi dat în folosinţă. „Am discutat cu constructorii acestei investiţii şi am primit asigurări că acest canal colector va fi finalizat în luna decembrie 2008. Pentru că sunt mulţi investitori care au doresc să construiască în Poiana Braşov, iar drumul de la depunerea documentaţiei în vederea obţinerii certificatului de urbanism şi până la obţinerea autorizaţiei de construcţie poate dura chiar şi şapte-opt luni, am permis înaintarea documentaţiei şi urmarea procedurilor. Autorizaţia finală va fi acordată însă numai după data la care va fi dat în folosinţă canalul colector”, ne-a declarat primarul George Scripcaru. Pentru a veni în ajutorul investitorilor imobiliari cu documentaţiile urbanistice, Consiliul Local a aprobat în şedinţa de luni ca, de acum, certificatele de urbanism şi celelalte avize să poată să fie depuse în vederea obţinerii, la final, a autorizaţiei de construcţie, astfel încât la momentul la care canalul colector va fi gata, construcţiile să poată fi realizate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iata alt esec al lui Scripcaru-Ocolitoarea Brasovului(tronsonul 2) gata in luna decembrie 2008 asa cum era infatisata pe site-ul ziare.com,in data de 13 august 2008

    /Tronsonul II al ocolitoarei Brasovului, incheiat in decembrie/ Miercuri, 13 August 2008, ora 09:0



    Al doilea tronson al centurii care ocoliteste municipiul Brasov se va finaliza pana la sfarsitul acestui an.

    Reprezentantii primariei si cei ai firmei constructoare sustin ca lucrarile sunt in grafic si ca, in patru luni, 75 % din traficul greu va fi deviat pe tronsonul care face legatura dintre DN 11 si DN 13, transmite, miercuri, Realitatea Tv.

    Ocolitoarea va prelua traficul dinspre Sfantu Gheorghe, Covasna, Bacau, Buzau si dinspre DN 13, respectiv Sighisoara, Targu Mures, Cluj-Napoca, precum si dinspre Bucuresti, ca pana acum. Acest tronson va prelua peste 15.000 de masini care strabat zilnic orasul, in prezent.

    Investitia are un buget de 11 milioane de euro si a fost suportata de autoritatile locale. Ocolitoarea va avea o lungime de 7 km si va fi traversata de trei poduri construite pe piloni de mari dimensiuni.

    "Noi ne-am propus sa terminam pana la sfarsitul anului, vom corela acest termen cu timpul friguros", a declarat Sorin Suhane, director de comunicare la firma constructoare./

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi noul canal colector Poiana Braşov şi Ocolitoarea (Tronsonul II) au făcut parte din recuzita electorală a primarului. Dacă tot vorbim de promisiuni neonorate şi lucrări nefinalizate, ca eşecuri ale lui Scripcaru, el însuşi este un eşec al comunităţii Braşovului...

    RăspundețiȘtergere
  4. Tanti salutti, signori!
    Mai daţi-l în moaşă-sa de neica-nimeni ăsta…Şi el şi majoritatea celorlalţi “politruci” braşoveni îşi bat joc de “bizonii mioritici” braşoveni erijaţi pe post de alegători...Oricum, ne tratează ca Ion pe Măria, din bancul de mai jos, numai că noi numai ţipăm, nu luăm şi reteveiul, să-l învăţăm minte….Of course, vorbeam de un retevei simbolic, fără NUP...şi cu sentinţă drastică, aşa cum stă bine celor ce îşi bat joc de lege şi de credulii ce l-au votat cu un procentaj uluitor. Nu-mi vine să cred pe câţi am auzit spunând în ultimii ani: “Vai, ce a mai făcut Scripcaru, ce a schimbat faţa oraşului”… uitând că asta îi este fişa postului lui conu Farfuridi ot Buruieneşti...Vine cât de repede şi nota de plată pentru creduli, atunci când o să treacă taxele şi impozitele de limita suportabilului, că doar şi împrumuturile au o scadenţă...Şi acuşica, bancul, să mai şi râdem un piculeţ:
    Trei bărbaţi vorbeau despre viaţa lor amoroasă... Italianul: "Săptămâna trecută, m-am culcat cu draga mea Lucia, a fost grozav. Am uns-o toată cu ulei de măsline, am făcut dragoste pătimaşă şi, la final, ea a gemut pentru 5 minute." Francezul: " Săptămâna trecută, am făcut amor cu iubita mea Amelie, a fost grozav. Am întins frişca peste tot trupul ei, am făcut dragoste ca nebunii şi, la final, ea a ţipat pentru 15 minute."
    Românul: "Ei bine, săptămâna trecută si eu am făcut dragoste cu Măria
    mea. Am dat-o prin untură, am făcut sex şi apoi ea a urlat şase ceasuri."
    Uimiţi, italianul şi francezul îl întreabă:
    - Ce naiba ai putut tu să-i faci muierii de-a ţipat 6 ore?
    - Mi-am şters mâinile de perdele...

    Afettuosa stretta di mano şi să vă fie bine,
    Il Padrino

    RăspundețiȘtergere
  5. Il Padrino,

    Thanks, pentru interesul faţă de Bloggangiu! Eu ştiam o variantă mai semită a bancului, în care Iţic şi Raşela erau supăraţi că, după sex, Iţişor, fiul lor, şi Raşeluca, fiica lui Ştrul, se şterseseră pe perdeaua cea nouă... În rest, era ok... Zile bune!

    RăspundețiȘtergere