joi, 29 ianuarie 2009

CNA cu chitanţierul pe futurişti

În timp ce o parte din poporul braşovean făcea coadă şi îmbrânceală la fleică într-un supermarket, aleşii braşoveni făceau şi ei coadă la ciolan la Bucureşti. Şi tot cam pe-atunci, jandarmul omenirii audiovizuale din ţărişoara unde ciolanul guvernamental se confruntă cu fleica populară, zi de zi, amenda cu 50 de milioane de lei vechi emisiunea „Ce ne enervează!”, realizată tot de un braşovean. Bineînţeles, pe un post local. N-are acum importanţă că eu, bloggangiul de faţă, sunt ăla păţitu'. 50 de milioane, pe o aşa criză, scăpăm ţara de impas. Iată o soluţie boacă pentru tot mai căznitul buget. Amendaţi moderatorii! Că există şi emit păreri contra puterii. Şi amendaţi telespectatorii că se uită la televizor şi înjură! În fine... Cine vrea să vază poate căuta pe site-ul www.cna.ro şi vedea cu ochii lui Decizia nr. 38 din 20.01.2009 cu privire la speţă.
Eu ştiam că domnul Răsvan Popescu, „comisarul-şef” al CNA este dramaturg şi scenarist în timpul său liber. Dar nu credeam că şi la serviciu face tot asta. Şi îşi semnează opera cu ştampila instituţiei. Te pomeni că mai pretinde şi drepturi de autor... Că m-a amendat CNA-ul pentru că am spus despre primarul Braşovului că e un prostănac (citat din Ion Iliescu despre altcineva!) sau că am emis despre premier că este nătărăul de serviciu e o chestie. Oi fi zis şi ceva despre preşedinte. Iar invitaţii din platou şi telespectatorii care au intrat în direct aşijderea.Dar să-mi pui osândă pe cap că am folosit cuvântul „futurism” în contextul în care se vorbea despre doamna ministru al turismului, mi se pare că mă calci şi pe LEX şi pe DEX. Şi cum să nu zic au, mamă, da' idioţi mai sunteţi! Păi, ce facem cu „futurologia,” cu „irefutabilul” sau chiar şi cu „futelniţa”, care la noi, în Ardeal, înseamnă pat? Dar pentru că irefutabilul s-a produs şi futurul turismului aşteaptă pe futelniţă, îmi permit, aici, în calitate de bloggangiu, (şi nu de moderator TV) să exprim ceea ce orice român cu ambâţ ar face: FUTU-VĂ-N IZBELIŞTEA VOASTRĂ DE CIUFUŢI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu